اشتري ايه ومنين

تشتري منين هدوم البيت للأطفال؟ وكمان كارت التخفيضات

فصل الصيف بدأ بداية شديدة جداً وأكيد هتكوني محتاجة تشتري هدوم البيت للأطفال عشان الموسم الجديد. ده غير إن وقفة عيد الفطر فاضلها أيام، وطبعاً الوقفة يعني طقم بيت جديد. وعشان نسهل عليكي جمعنا لك هنا قائمة بأفضل أماكن ممكن تشتري منها هدوم البيت لأطفالك. لكن يا ترى مين فيهم اللي بيديكي خصم كبير لو معاكِ كارت التخفيضات الخاص بـ The baby garage؟

أفضل أماكن هدوم البيت للأطفال

هدوم البيت للأطفال

موقع سوق

يتميز موقع سوق بإنه بيقدم تشكيلة متنوعة جداً من هدوم البيت للأطفال. كذلك ممكن لاقي بيجامات كاملة أو تختاري قطع فردية. وكمان في تنوع في المقاسات والأشكال والخامات. أما بالنسبة للأسعار فهي متنوعة وتقدر تغطي احتياجات فئات مختلفة.

موقع جوميا

هدوم البيت بأسعار وخامات جيدة جداً متوفرة بشكل كبير على موقع جوميا. تقدري تختاري من تشكيلات مختلفة ومقاسات كمان. كذلك هتلاقي مجموعة من التخفيضات الهائلة على مجموعة من القطع القيمة جداً.

MINI &US

من خلال MINI &US تقدري تلاقي تشكيلات متنوعة جداً من هدوم البيت للأطفال. كذلك هتلاقي ملابس البحر والمايوهات للجنسين. الخامات معظمها من القطن أما أشكال القطع المختلفة فهي رائعة جداً وألوانها في غاية الجمال. ومن خلال The baby garage discount card حتقدري تاخدي 10% خصم على أي أوردر بـ 500 جنيه.

للانضمام للجروب: MINI &US

Our kids

يعتبر موقع our kids من المواقع اللي بتقدم مجموعة من أفضل السلع الخاصة بالأطفال. من خلاله هتلاقي تشكيلات متنوعة جداً من ملابس المنزل. كذلك هتلاقي ملابس الخروج والملابس الداخلية وكل القطع اللي بيحتاجها الأطفال من لحظة الولادة. أما الأسعار فهي متدرجة وتناسب طبقات كثيرة.

The baby garage

من خلال الجروب الخاص بـ The baby garage هتلاقي تشكيلات متنوعة جداً من ملابس الهدوم للأطفال. وتقدري تطلبي الشكل أو المقاس اللي انت عايزاهم. كذلك كل السلع بأسعار مناسبة جداً.

مذر كير

سواء ملابس البيت أو ملابس الخروج كل دول هتلاقيهم على موقع مذر كير. الموقع بيقدم تشكيلة هائلة جداً من الملابس ومستلزمات الأطفال المختلفة.

قطونيل

القطن من أفضل الخامات المناسبة للأطفال في فصل الصيف. عشان كده يعتبر قطونيل من أفضل الأماكن عشان تشتري هدوم البيت لأطفالك. وكمان تقدري تحصلي على القطع المتاحة أون لاين. وفي تشكيلة من الملابس الداخلية والشرابات والبيجامات للجنسين وكلها من القطن المصري الخالص.

H&m لملابس البيت للأطفال

H&m من أفضل الأماكن لهدوم الأطفال بشكل عام. وبالنسبة لهدوم الأطفال هتلاقي تشكيلات رائعة جداً بداية من الهدوم الداخلية لحد الشرابات والإكسسوارات. وفي أوقات التخفيضات الموقع أو المتاجر المختلفة الخاصة بـ H&m بيقدموا تخفيضات هائلة جداً.

اقرأي أيضا: أهم 7 نصائح عند شراء ملابس الأطفال.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button